Selamat sejahtera ke atas kamu wahai pembaca yang beragama Islam.. serasa sudah lama saya tak updated blog nie.. ada ke orang yang ternanti-nanti ceritera saya ni ye??hihihi~ berangan je..! sebenarnya kebanyakan ceritera saya berkisar kehidupan je.. hmmm...apa ye yang nak dikongsi disini? oh ye! lupa nak bagitahu yang saya sekarang ada di Labis, Johor.. maklumlah cuti sem..hihi~ nak tahu tak.. berat badan saya dah bertambah tau.. 5 kg!!!!mmg gila! kenapa???kenapa???kenapa???!stress sgt!!!!!for your information berat badan saya x pernah melebihi 47kg..and now 50kg..mmg sesuatu yang amat...amat...amat...sukar untuk diterima akal!!!adakah sebab makanan di UUM murah2??ah sudah!!nak salahkan makanan murah pulak..diri sendiri yang makan tak ingat..ceh!hahaha~ bersenam pun malas..lepas makan..mengantuk...mulalah aktiviti membuat tahi mata...so bila kat rumah nie, kena kemas rumah pagi2.. anggaplah satu senaman jugak... kurangkan makan sebab dah menghadap novel.. makan novel jelah nampaknye ye...hahaha~

0 komen buda chomel:

Post a Comment