Assalamualaikum....dah lama rasanya saya x updated blog nie kan??bukan x ada masa tapi x tahu nak share story apa..pagi tadi mak telefon dalam pukul 9 setengah tapi masa tu saya tidur lagi, so mamai-mamai la angkat called tu...mak tanya tengah tidur lagi ke...lepas tu mak suruh saya call dia nanti...dalam pukul 11 lebih macam tu saya dah bangun la...telefon mak, tanya kenapa....rupa-rupanya mak mimpi saya malam tadi, tu yang dia telefon saya...hmmm..mak kata dia mimpi saya manjat pokok kelapa tapi pokok tu x ada buah kelapa pun..mak tanya nak buat apa manjat pokok, dalam mimpi tu mak kata saya nak buang pelepah kelapa tu...dahlah pokok tu tinggi...tiba-tiba saya jatuh! bersama-sama 3 pelepah pokok kelapa...!!! berdarah hidung...tangan luka-luka...mak ceritalah yang dia fikir saya ni hidup lagi ke x kan....hmmmm...apa makna mimpi tu ha???mak risau...dia pesan exam tu buat betul-betul...saya pun risau la..x kan saya akan menemui kegagalan di U kott??dah jejak kaki, belajar di U x kan nak gagal????aduhaiiiii...risaunya...tapi kalau menurut realiti, saya memang x reti manjat pokok pun...apa lagi nak manjat pokok kelapa yang straight je tu, kan????mustahillah saya nak buat....tapi, apa makna mimpi tu???Ya-Allah...janganlah saya gagal belajar di U ni, Tuhan...berikanlah aku kejayaan supaya aku dapat membahagiakan dan membanggakan kedua ibu-bapaku, Ya-Rabb....Amin!

0 komen buda chomel:

Post a Comment