Assalamualaikum...hai semua..apa khabar?saya kat sini sihat-sihat aje macam biasa..Alhamdulillah..okay, post kali ni saya nak kongsi cerita..:
exam mid-sem dah habis..syukur sangat-sangat..saya cuma kurang berpuas hati dengan exam Sains, Pemikiran dan etika saya sahaja. nak tahu sebabnya??saya tak faham apa yang saya baca..it's all about falsafah..teori-teori yang banyak dan jugak tokoh-tokoh ilmuan..shit! dah baca tapi tak faham nak jawab macam mana soalan tu?dan selalu je guna ayat-ayat yang bombastik..ayat-ayat saintifik..jenuh la belajar macam nie..exam management pulak dah dapat markah..huh!saya dapat b- jer???!apa nak buat..redha jelah..salah saya jugak..exam malam tu, balik kelas pukul 2 petang tu jugak baru nak baca..hisyhh!kalau baca awal-awal entah-entah dapat a+ agaknye..hahaha..konfident tu!!exam prinsip-prinsip usahawan pun gitu jugak..exam malam, petang tu baru nak terhegeh-hegeh buat mind-map..baru nak faham..baru nak baca..senang kata time tu nak berak, time tu lah baru nak gali lubang..ceh!tapi saya puas hati laa..apa yang saya baca tu masuk dan ingat..huhu...tapi biasalah trick exam kan??tak tahulah saya tertipu ke x..markahnya x siap lagi..ok ni nak story pasal subjek kenegaraan pulak..yihaaaa!exam di padang..huhu..kami kena organise sukan rakyat..lepas tu sent report kat Puan Suhana..30%...tanpa baca buku! best, kan??math pengurusan..markah dah ade tapi Encik KamarunHizam malas nak bawa kertas yang banyak-banyak tu..aduh!katanya markah paling tinggi 57/60...dan paling rendah tu 16/60...walaweiii!!semestinya 57/60 tu bukan saya laaa ye sebabnya dalam banyak-banyak subjek saya amat lemah bab-bab mengira..boleh faham..tapi time tu je lah..kalau suruh buat lain alamatnya terkebil-kebillah...hahah...TITAS pulak x ada exam tapi kami diarahkan supaya membuat pameran pada 21/11/2011 hari Isnin di foyer library dari jam 8am hingga 5pm..markah 30% jugak..hohoho...oh ye!tadi (20/11/2011, 12.50pm) saya dan kawan-kawan saya seramai 6 orang kena buat role-play tau..hahaha...saya rasa macam boring je kami punya role-play tu..skrip pun main agak-agak dengan situasi je...tajuk kami ialah 'life on campus'...masa 20minit tapi kami lebih dari 20minit...ok la tu sebab lecturer nak sekurang-kurangnya 20minit..lebih x pe jangan kurang....saya x ada picture nak share sebab kami x bergambar pun time tu...permulaan kami pasang lagu 'I lay my love of you by westlife' and then kami menari lagu hindustan pulak...'koi mil gaya'...hahaha...lantaklah janji role-play tu happy...and rupa-rupanya feedback yang kami perolehi ialah mereka enjoy dengan role-play kami...hehe...x sangka!tapi pada saya macam dah boring je...bla..bla...bla...kelas EEP hari ni kami ditugaskan buat fashion show tapi guna recycle punya bahan...hahaha...sangat x boleh blah!dan oleh kerana dalam kumpulan kami cuma ada seorang sahaja lelaki, maka lelaki melayu terakhir yang segak dan tampan sehingga menggugat hati wanita saya ini menjadi model...hahahaha...dalam pada kami tengah siap-siapkan dia tu, mulut tak habis-habis membebel...aduh! aku gam jugak mulut dia ni nanti...ada je benda yang dia nak cakap...and lastly kumpulan kami dapat tempat ke-3...hahaha...actually semua kumpulan ada 3 je..means kami last laaa...apa nak buat..terima jelah...2 kumpulan lagi guna model perempuan...bolehlah diaorg dah siapkan nak pakai apa...kami je x sedia apa pun...minggu sebelum cuti tu kata fashion show ni buat betul-betul masa kelas EEP...diorg dah get ready mestilah boleh siap dalam 20minit je...kumpulan kami just buat pakaian melayu lelaki teluk belanga je...

0 komen buda chomel:

Post a Comment