Assalamualaikum readers... huh! saya menempuhi sepanjang hari ini dengan sabar + tabah... okay let's straight to the point okay?? actually kelas TITAS saya hari ini telah digantikan dengan seorang lecturer yang sangat berwibawa berasal dari Nigeria.. lecturer sebenar saya, Ustaz Haji Mohammad Khadafi telah pergi ke Mekah bagi mengiringi jemaah2 haji.. kenapa sampai sekarang x balik lagi ustaz?? akibatnya sampai saat ni kitaorang bertukar-tukar lecturer.. aduhai!


hehehe...curi-curi snap pic nie time dia tengah mengajar...

sangat pelik tau gaya sebutan keinggerisan dia tu...contoh perkataan yang saya dapat tangkap...kalau perkataan 'civilization'...kita sebut 'civilizasyen' tapi dia sebut 'civiliza-si-On'....contoh lain 'people'..kita sebut 'pe-pel' tapi dia sebut 'pe-pu'... 'Hindu' kita sebut macam biasa tapi dia sebut 'Indu'... so anda semua mesti dapat bayangkan apa yang saya rasa dalam kelas tu, ye tak??? Now saya faham perasaan Wawa sebab dia kelas TITAS group A, biasanya group A ni kelas dia ada foreigner.. so mesti kena speak in English punya... pulak tu dapat lecturer foreigner... ting tongggg kepala nak faham apa yang dia cakap tu weiii....

okay, now second story...keluar je dari kelas E-Comm tadi nampak bmw 5 series... wowwww!! ter'springggg biji mata saya woook! this is one of my favourite car!!! so apalagi... dengan jelitanya kami pun nak bergambar dengan kereta mewah nie.. tiba-tiba si Taufiq pulak menyampuk... "Heyy.. apa korang buat dengan kereta aku ni hah??" kami hanya gelak-gelak je.. "perasaannnnnyerrr"... hahaha... berdekah ketawa!


amcam??? tengok agak real tak picture nie??dengan gaya si Taufiq tu... macam kereta dia la pulak...hehe...~

third story~ selepas je ber'posing dengan kereta mantopppp nie kami pun ke librarty untuk discussion... maklumlah kelas lepas kelas E-Comm dibatalkan, so kesempatan inilah kami nak discuss... bla... bla... bla.. balikkkk.... jalan kaki! penatnyaa... malas nak naik bus.. konon-konon nak exercise la... dengan cuaca panas terikkk.. perghhh... naik demam kottt! hahahaha~

0 komen buda chomel:

Post a Comment